Kızlar 26 haftalık hamileyim bugün gündüz uyuyakalmışım uyandım bide farkettim ki atletim tişörtüm ıslanmış kurumuş dört beş yerinde sanırım sadece sol göğsümden gelmiş süt mü sıvı mı ne bilmiyorum artık normal mi bu haftalarda böyle olması başına gelen varmı🥺