iki_prenses_annesi Kizlar evet bugün 16 gün oldu doğum yapalı ama ne gece uykusu var ne sancimiz bitiyor var mı önerileriniz sancidan da uyumuyor olabilir yardımlarinizi fikirlerinizi beklerim 🌺
dugmeannesi iki_prenses_annesi gaz sancısına kimyon çayı yapıyor içiyor du arkadaşım bir iki damla da bebeğe icirtiyodu rahatliyordu . Diğer arkadaşım da sade sodanin iyice ilimasini bekleyip gazını kacirtana kadar bekliyordu . Gazi gidince sodanin bir iki damla bebeğe icirtiyodu gaz skntisi cekmediler bu şekil