Merhaba arkadaslar,Bebeğimiz gecen ay 1 hafta geriden geliyordu.1hafta çok anlamli degil demisti doktorum. Bu ay gittigimizde 2 hafta gerilemisti. Haftaya tekrar gel bakalim,2hafta gerilik artacak mi dedi. Gittigimizde 300gr almisti 7 8 gunde.31+6da 1589 grdı.kilo alimi olmus ama 2 hafta geriden geliyor dedi.Beni hic rahatlatmadi moralimi bozdu. Dr çok pimpirikli bi doktor.Beni biraz endiselendirdi.Perinatoloğu öneriyorum vs dedi baska bi doktor da gerek yok ne perinatologu akimlari iyi,karin cevresi sadece 10gun geri kilosu 1630 gr dedi.Sizler bu durumu yasadiniz mi?Çok mu zayif doğar bu durumda,saglik problemi yaratir mi,basina gelen ve dogum yapan var mi ? Bu haftalarda kac kilolardaydi bebeginjz