Ya bende korku yok ama izlediğim filmlerde bebek geride kalıyo ya da babadan anne ya da bebek arasında seçim yapması isteniyor ya. Eşime sakın beni seçme böyle bir şey olursa bebeğimiz yaşasın ona iyi bak. Biriyle evlenirsen sık sık teyzesine bırak ikinci evi orası olsun diye tenbihlerde bulunuyorum.