Gmaa vala Allah affetsin devlet rezillik. Ben asla gitmem. Onlarda haklı kaç tane hasta bakıyorlar. En son gittiğimde yüzüme bile bakmamıştı dr. Seneler oldu gitmiyorum devlete. Hele şu salgında tavsiyem özele git, rahat rahat randevunu al muayeneni ol