Beta hcg 1174 kızlar bu durumda ben keseyi ne zaman görebilirim çok tedirginim :(
Sibeltopac 1500 üzerine çıkınca görürsünüz endişe etmeyin.❤️
Sibeltopac 2000 üzeri kese görülüyor diye biliyorum
Biz 5. Hafta da görmüştük sizin kaçıncı haftanız
Bnm 2500 çıkmıştı ama yinede bir hafta sonra gördük kese gözükmemisti
7 haftalık oldum ama kese olmayınca tereddütte girdim :/
Geç döllenme olabilir bnm 4500 falan olduktan sonra görünmüştü