Merhaba arkadaşlar 8 haftalik hamileyim ilk 6. Haftada kalp atışının başladığını söyledi 8. Haftada tekrar gel dedi gittim kalp atışı var ama dinletmem dedi ekranı bana çevirip gösterdi attığını neden diye sordum zararlı olduğu için hastalarima tavsiye etmiyorum bu normalmi aranızda böyle durum yaşayan varmi