Kızlar 3 duşuk yaşadım kendiliğinden duştu hep. Sonra genetik testi yaptırdık biraz homosisteinim yüksek çıktı birde kan pıhtılaşması. Aspirin kullanmaya başladım ve doktorum folbiol yazdı hamile kalınca bırakıcaksın dedi. Bu sefer artık tutunsun inşallah 😓biraz yorgun sureç ama Allah daha beterinden korusun ya. Dua etmekten başka birşey kalmadı❤️ Ama etrafımda çok negatif insanlar var bende çok kafaya takan birisiyim. En yakın arkadaşm lafları sokuyor ama sildim kendisini bana gelmiş diyor hadi yapmıyormusunuz? Ya çok kotu insanlar oluştu ya. Ben nasıl guçlu olabilirim?