MCansuUz Benim şafak 19 hatta birazdan 00:00da 18 tabi bakalım gününü bekleyecek mi artık beklemedeyimm çok heyecanlıyım çok korkuyorum da bakalım iyice baskıda arttı ama daha karnım çökmedi sizde durumlar neler 🤣🤣🤣
Dijvar MCansuUz ben 18 gun oldu doğum yapalı 35+4 de geldi kucağımda şuan dünyanın en güzel duygusu evlat 2.oglum tabi… Yani boool bol heycan yapabilirsin ama korkulacak bisey yok 😊
leylo29 tazeannecik1 Aramizda 1gun var cnm sagliklica gelsinler bebislerimiz 80gun bnim ama erkn dogum riskim var subatin ortalarinda sezaryan olabilir bilmiyom kac gun oluyor bnim ozmn
MCansuUz Dijvar doğumdan değilde sancım falan gelirse nasıl gelir şiddetli mi gelir evde tek mi yakalanırım falan filan çok ince düşüncelere giriyorum 😊😊
Muhamed_irem Dijvar cnm nadıl doğum yaptın normalmi sezeryanmı bide bebiş nasıldı kilosu nasıl hastanede kaldımı bende 35 sezeryan olcam
Kygll-6 Ecemm33 Bnmde aynı Max 10 Ocak dedi 9 Ocak yatış verdi bakalım bekleyecek mi suyum fazla şuan 35+3 haftalgz
prensesannesiiiiii Kygll-6 aramızda 10 gün var ama bana ocak 29 diyor sana neden 10 ocak demiş anlamdım bende 34+1 hatta 9 gün var aramızda 10da değil
Kygll-6 MCansuUz Suyumbfazla hala kategorideym 36 geldik ama hala korkyrm kordon dolanma riski var şuan 35+5 sanrmama durduğu kadr duracak dedi