_ipekkkkk Kızlar özellikle akşam yatarken yan yatıyprum öyle bir ağrı yok karnımda kitlenip kalıyorum sabit durunca biraz geçiyor bebek hep kasıkta yukarı çıkmadı göbek deliği üstü boş 33+1 olucaz bu gece kasıga baskı yapıyor çok 😰
Sblut23 _ipekkkkk ben 37 haftalık hamileyim son 3 gündür karnım aşırı ağrıyor bebek bir yere toplanıyor ve ağlıyorum ağrısından geçmiyor da uzun süre doktorum normal dedi
_ipekkkkk Sblut23 yaaaa 🙄 Benim çok aşağıdamış ama kasıklara çok baskı yapıyor doktor bişey demedi sadece kafası çok asagida demişti 🤷♀️ bilmiyorum valla şimdiden böyleyse daha da çoookkk 🥺 Hayırlısıyla atlatsaydık şu dönemleri Allah’ın izniyle 🤲🌸