Gizemselcuk anlıyorum seni canım evet doğuma kadar sürekli akıcak bu sıcak havalarda daha kötü insan sürekli rahatsız oluyor ama olsun bebişlerimizin mamaları hazır olsun da onlar için herşeye değer ben 16 haftalıkken bebeğimi hissetmeye başlamıştım eğer sende hassas bünyeli biriysen belki sende erkenden hissedersin canım