Malikadir merhaba kızlar 16+1 olduk. dünden beri kasık ve sırt ağrısı yaşıyorum. kanama vs yok ama hapşırınca sürekli idrar mi su mu onu bilmiyorum sürekli akıyor ? Yasayan var mı ne yapmam lazim randevum 29 unda 🤦♀️
Sydaa1 Bnde 15+0 bnmde bel ve kasık agrım çok fazla doktor normal dedi akıntı bndede oluyo rahim büyüdüğü için mi bilmiyorm ama çok erkn başladı sanki bel ve kasık agrısı 😵