Merve1200 Wonderful_mom 23 haftalığım daha net öğrenedim malesef bi kız dediler bi oğlan dediler bekliyorum bende
Yseliminannesi Wonderful_mom ben 20. Haftada öğrenmiştiö cinsiyeti 13-16. Haftalarda kız denilmişti detaylıda kız değil mi diye sorduğumda hayır erkek demişti doktor ondan sonrada değişmedi 😊
Esay_50 Wonderful_mom hAa bnde 19 dA kiz dedi 16 da dedi 😀 2 kizim var bnmde bnde gordum hatta bacak arasini