Bi türlü gecmeyen enfeksiyon ne yaptımsa her tahlilde cıkıyo fitil antibiyotik kullandım gecmedi doktor sürekli antibiyotik veriyo kullanmak istemiyorum artık bebeğe zarar verecek diye doğal zararsız öneriniz varmı yada bu dertten muzdarip olanlar nasıl geçirdiniz iltihabı