Canım çokta maddi durum değil bence eşimle gittik sahile annem de resimlerimizi çekti. Gitmeden biraz poz araştırdım kıyafettir çoraptır oyuncaktır bi şeyler götürdük geldim biraz üzerinde oynadım programlarla bitti. Bi otobüs parasına hallettik 😉doğum yapmadıysan böyle yapabilirsin bence