hanifekoken Kizlar 10 Hf hamileyim ama hamile olduğumdan beri hep kabızlık problemi yaşıyorum ki öncesinde hayatımda kabız olduğumu hiç hatrlamam. Bı önerisi olan var mı artk gerçekten dayanamıyorum karnım acıyor
seymaa4 hanifekoken bende 10+3 haftalık hamileyim aynı sorun bendede vardı dün ki kontrolümde doktora söyledim duphalac verdi yarım kapak etkisini gördüm doktoruna Daniş ve kullan istersen
hanifekoken Kayısı çayı içtim kuru kayısı yedim kompostosunu içtim yine de bana msn demedi yine de teşekkür ederim
Asminim77 hanifekoken 5 aylık oldum hala aynı sıkıntı var bende. Zannedersem Doğuma kadar böyle devam. Daha sıvı şeyler tüketmek gerekiyor galiba..Karnımın yarısı bebek yarısı gaz 🤦♀️
hanifekoken Bı de aksi gibi canm hep katı şeyler istiyor yani öyle bı kısır döngüye girdim ki doktoruma söyledim o da bol su iç diyor ama bı yerden sonra su da bulantı yapıyor
Mmmelzo Mutlaka yemekte ilk çorba iç ve gün içinde bol bol su iç kabızlık çok cektim ben en iyisi bol su tüketmek oluyor birde sabahları bir çay kaşığı zeytin yağ iç uyanınca
Zeynepneslihan Kan ilacı içiyorsanız o yapıyordur. Kabızlık yapmayan kan ilacı için ya da ilacı içme zamanınızı değiştirin.