Ben maşallah ilk haftalarda yumurta kokusuyla başladım. Şu an 9 a girdim yeni yeni başka kokular hala devam ediyor aklıma geldikçe içim kalkıyor 😅koku hassasiyeti hiç geçmiyor ama üç haftaya nazaran daha iyiyim. Afedersiniz kusmalarim kalmadı desem yeri.