Kızlar adetime 10.gün var.Biliyorumn daha çok erken ama 2 gündur cok cok fazla bel ağrisi ve şefaf akıntım var.Bu ay mfk deniyoruz ve karışımdan yiyoruz.Göğüs uclarim da cok aciyor ama en büyük belirtim bel ağrisi.Sanki adrtliyim da kasıklarım ağrıyor.İlk ilişkiden oldu desek bugün 10.gün.Belli olur mu yani bu sekilde belirtileri test yapmayi duşünmüyorum çünkü çıkmaz en az 3 gün daha beklemem lazım.