dugmeannesi canım ben de 30 haftalık hamileyim şu an hep senin ki gibi alt tarafta hissediyorum bebeğimi dün kontrole gitmiştim doktorum normal dedi 🥰 korkulacak bir şey yok merak etme 🥰 benim ki 26 da doğum pozisyonu almıştı dün ters döndüğünü öğrendim şu an makat gelişli ayakları alt tarafta ve sürekli oynatıyor oğlum ben de haliyle sürekli baskı hissediyorum ve sık sık lavaboya gidiyorum 😅