Nebyaa internetten bakim bi dedim düşük yapmak vs yazıyor zaten ınternete kalsa kanser bile cıkıyoruz korktum yani cok hareket eden biri de degilim zaten kusmalarım bulantılarım hala devam edıyor o yüzden halim olmuyor hareket etmeye vs dikkatte edıyorum