Nurss34 yok az degil nirmap de kadinlar ayda bir 1 tane yumurtlar siz iki tane ya ikiz olur ikisi tutar yada biri tutar onu diyen nasil demis anlamis degilim millet aylarca tedavi goruyor yumurtasi olusmayan bile var siz icinizi ferah tutun onu tuturmaya bakin bunun icin stres yapmayin bile