Ozgrrr Kızlar adet sqncusu gibi arada blr vieip çıkıyor daha çok erken 36+6 ym dogum 12-18 ocak arası. öyle işte Bel ağrısı da eklendi. Bnm gibi olan var mı
Elif9068 Ozgrrr ben de seninle aynıydım canım hemen hemen şun sancı çekiyorum daha 36 hafta olmadım yarın olucam ama her annherşey olabilir
Elif9068 Ozgrrr benim sancım sürekli var belime de vuruyor regl ağrısının bir üst katı diyebilirim ama idare ediyorum senin durumun nasıl
qnnur Ozgrrr Sancıların ne sıklıkta olduğunu takip et canım çünkü belin ve adet ağrın gibi ağrı habercidir dakkalarına düzenine bak olmadı acile git tehilkeye atma haftan erken degil allah yardımcın olsun☺️
Elif9068 Benim 5 dk bastıran şiddetli ağrım var ama o ağrı o ağrı mı bilmiyorum korkuyorum da aynı zamanda sanırım zamanı geldi allah yardımcımız olsun
Aylinak1n Ozgrrr canım onların hepsii oluyor bende buralarda dolanır, doktorumun başını şişirirdim olacak olacak derdi bana. Doğum sancısını ayırt ediyorsun emin ol öyle bel ağrısı adet ağrısı gibi hafif değil :)
busrasahinn Ozgrrr canım dakika tut düzenli mi giriyo ağrı aslında erken değil 37. Haftayı dolduruyosun 37 den itibaren bebek her an gelebilir yani beline de vuruyo ve şiddeti giderek artiyor gecmiyorsa doğum sancısıdir
Ozgrrr busrasahinn belim ağrıyor hatta şu an sırtıma vurdu işin faepvş kış diye de yürümedim normal dogum yapacam yaa. Bakalım artık