Kızlar nst için şehir hastanesine randevu mu almak lazım her hafta randevu bulmak imkansız nasıl oluyor giden varsa beni bilgilendirebilir mi en son gittiğimde doktor 10 gün sonra gel nstye başlıycaksın bundan sonra haftada 1 nstye girceksin dedi 10 gün sonrasına randevu buldum aldım ama nasıl olacak bilmiyorum ki