aleladebirmom Doğum yaklaştı demek mi oluyor? 36+5 haftalığım. Siz karnınız düştükten ne kadar sonra doğum yaptınız?
Ocak2022 aleladebirmom Her gün farklı bir şey okuyorum 🥺 karnım düştü ne demek o nasıl bişey oluyor😔 bende 36+1im
Sekerfasulyesi aleladebirmom benim de indi ama görenler daha da inecek diyor 38+4üm 41e doğru gidecek herhalde 😂
Sakinem212 Ocak2022 bebek kanala girince kendini aşağıya salıyor mide üstü dolgun ya boşluk oluyor ona göbek düşmesi deniliyor doğumu genelde yakın olanlarda oluyor .
Melosss58 aleladebirmom benim de karnım düştü 36 haftalık gebeyim bende sırt ağrım var doğum 10 güne olur diyorlar karın düştükten sonra gün sayıyom bakıyım doğru mu 😊
aleladebirmom Melosss58 ben de aynı şekil karnım düştü sırtım ağrımaya başladı belime vuruyor sanki karnıma tonlarca taş bağlamışım gibi ağır gelmeye başladı. Hadi inşallah sancıya döner de doğar hayırlısıyla😅 heyecanlanıyorum
Melosss58 aleladebirmom bende aynısını diyorum ya 40 haftaya kadar beklemek istemiyorum 1 hafta sonra doğursam çok mutlu olurum 😊
Derin0712 aleladebirmom bnmde dusuk drda bebek asagida diyor hergun ince ince sanci cekiyorum 38 de alacak 15 gunum kldi
Sevinc86 Bebek Dogum kanalina indi Ama bu demek degil hemen Dogum yapacaksin 😉benim göbegim o kadar inmisdi ki asa yürüyemiyordum ama acilmam yokdu 41 hafdalik da suni sanci ile zorla geldi 🤦🏻♀️