Kızlar 19+3 haftalık gebeyim iki gündür bebeğim kendini sağ tarafa topluyor her sabah kalkınca bakıyorum. uzanınca sırt üstü belli oluyor şiş duruyor hafifte sert. Az önce tekrardan sırt üstü uzanıp baktım hala aynı. Bir sorun yoktur değil mi on gün önce de olmuştu düzelmişti şimdi hiç düzelmedi. Başına gelen var mı böyle ? Endişe etmeli miyim yoksa bu durum normal mi ?