Babyface aynı gün benim de sezaryen tarihim:) ben dert etmiyordum ama kayınvalidem aklımı karıştırdı ocağı bekle falan diyor bilemiyorum ki…
Okul konusunda ay hesabı oluyormus o yüzden okulda sene kaybı olmuyor ama tabi yap bakımından bilemiyorum. Keşke kendiliğinden daha erken gelse diyorum valla