Aysegul354 Tnrklayla bnde bekliim burda, suni alip doguramayip sezeryana dönen çok anne var. Kafami kurcalıyor
iremss Tnrklayla açılma, rahimde yumuşama, sancı, gibi durumlar varsa çatı da uygunsa suni denenebilir, ama hiçbiri yoksa sezaryen, ben spinal sezaryenla doğm yaptm
Semiha_ Tnrklayla Herşeyim normal ilerlemesine rağmen isteğe bağlı sezeryan oldum 10 gün önce çok rahat geçirdim iyiki sezeryanı tercih etmişim.
Efe55 Tnrklayla walla bende 4 kılo dogdu normal için bekledık. Sonra suni sancı verdıler ama benm için cok berbattı. Dayanılmıcak bırseydı. Sonra acıl sezeryana alındım. Epıdurql aezeryan oldum ıgne vuruldugu anca butun sancılarım gıttı. Ben kendı deneyımımden sunı asla ama tabıkı benm acılmam da olmamıştı.
Tnrklayla Aysegul354 ben de aynı durumdayım pazartesi yatış olacak ama kararsızım ve kilo da fazla bebeğin 4kilo
Quen Valla ablam 18 saat suni sanci alarak doktor zorla dogurttu sirf 18 saat sanci çektin sezeryan alamam dedi. Sonr çok ıkınmaktan makat yirtigi oluştu o yüzden sanci gelmediyse hem bebeği tehlike atmamak için hem kendiniz için bence en iyi sezeryan . Ben bile 1 düşük yaptım doktoruma söyledim sezeryan istiyorum diye. Kabul etti . Kesik acisi geçer ama sonradan kalan hasarlar daha zor .
2e1m İkinci gebeliğim ilk suni ile normal doğum yaptım ve sezeryana karar verdim tabi benim fikrim çünki üç gün suni ile zor doğurmuştum ve benim için çok kötüydü dokuz sene ara verdim şimdi direk sezeryana alın beni dedim zaten suni sancı çekerken bağırıyosun beni sezeryana alın diye
OOzge25 Tnrklayla 2 cm le suni sancı alıp 3.5 cm den ileriye gidemeyince acil sezaryene döndüm. Tabi ki herkesin kendi kararı ama bilseydim en başından itibaren planlı sezaryen Yapardım
OOzge25 Aybukee3535 tabiki de hissedilmiyor. Spinal anestezi oldum ben. Uyuşturmuş oluyorlar. Sonrasında da çok rahattım.
Gorkeminannesi Bu konuda benim de hikayem pek iç açıcı değil 40+5te zaten doguma gitcektim geceden sancim basladi sabaha doğru suyum da gelmeye baslamisti suni sanciyla destekledik 4 saatte 6-7 santime kadar geldik cok sıktım dişimi sabrettim dayandım ama oglum normal yoldan gelmek istemedi benim yorgunluğumu icerde o da hissetmis olmalı ki kalbi yavaşlamaya başlayıp icerde kakasını yapinca acil sezaryene girdim denemeye değerdi cok istedim normal yolla dogum yapmayı doktor en son açılmayı kontrol ettiginde yarim saatlik isin kaldi dayan dedi ben dayandım ama oğlumun dayanamicanı bilseydim girmezdim bu yola 🤷🏻♀️
Melek3 Tnrklayla ben 25 saat aralıksız sancı cektm 1 fitil suni sancı iki damar yoluyla aldm suni sancı kaynaklı o kadar yirtilmam oldu ki makatta bile yirtikdan şüphelendiler 1 küçük vardi onu da dikmediler 40 dan fazla dikisim oldu ya ben sezeryana alın diye yalvardm da almadılar 😅 sancı hiç çıkmıyor yerlerde dolandım çok zor bir doğum oldu benim için bebeğimin kalp atışı sorunluydu ve ona rağmen normal dogurdm ayaklanma mevzusu vs normal i öneririm ama suni sancı bilmiyorm ya😌