37 haftalığız dün akşamdan beri karnımda belimde ağrı var geçmiyor ikinci gebeliğim ama ilkini suni sancı ile yaptığım için anlamıyorum sizce doğum mu yoksa geçer mi düne göre biraz daha arttı ağrı şimdi telaş yapıp doktorada gitmek istemiyorum ne yapmamı öneriyorsunuz ?