kuzucugunannesiii 25+0 m. Yeni nezle oldum iyileştim ama genel olarak burnumdan nefes alamıyorum. Bu sorundan muzdarip olan çok kişi vardır eminim. Ne yapabilirim? Neler kullanıyorsunuz ?
Sedauzun kuzucugunannesiii Deniz suyu veya serum fizyolojik kullanabilirsiniz gebelikte ya grip den kaynaklı yada burun etleri şişiyor ondan kaynaklı burundan nefes alırken zorluk çekilebiliyor. Bunlarla burnunuZu temizler açılır rahatlarsınız.