Arkadaslar ben 4 aylik evliyim bebek istiyoruz doktora gittim transvajinal ultrasoan girdjm kan degerlerime bakti herseyim normal cikti ultrasonda 10*15 mm boyutunda dominat follik diye birsey cikti doktor bakarken de catlamaya yakin bisey var demisti sonra follik asit istedim verdi doktor guzel bi sonuc alabilir miyim sizce