Aniden gün içinde 50 kez çıkan reklamdan bir tek ben mi rahatsIz oluyorum ?
Tam yorum yazıyorken çat diye çıkıyor sürekli çarpıya basmama rağmen zorla izlettiriyor.gün boyu reklam izlememek için açmıyoeum uygulamayı ! Bu kadar uzun olmasına hiç gerek yok !!! Çok rahatsız edici