Kızlar 6 haftalik hamileyim dün doktor kontrolünde vardi hiçbir sorun görmedi.doktor normal hayatına devam et düşük tehlikesi yok dedi, bugün sınav telaşında biraz kosturmali geçti aksam uzeri lavaboya gidince pembe lekelenme gördüm , kasıkların ara ara hafif hafif ağrıyordu zaten hala devam bi panik yaptım napayim sizce yarin sabah acile mi gideyim akıl verin