36+3 te devlet hastanesine gittim doktor bir hafta geriden dedi kilosu için 2.500 kg ertesi gğn özele gittm 2.650 çktı ve doktrmn dediği bu haftaya kadar gelen bebekler gayet sağlıkldr kilo genetikle alakalı herşey normal benm için şuan önemli olan suyu dedi ve içim biraz olsun rahatldı devletteki doktr dedğnde başladı ağlamaya ama hala o gün bugndr psikolojik olarak sarıldım sanki kendmi hiç iyi hissetmiyorum bi bunalımdayım sürekli ağlıyorum