Zuyalist canım bende de fsh düşüklüğü vardı tam tersi, baskılanıyordu fsh. O zamanlarda araştırma yaparken hayıt otu tohumunun çok iyi geldiğini görmüştüm fsh yüksekliğine. Kaynatıp içiyorlardı insanlar. Böyle bitkisel seylere inancın varsa eğer İbrahim Saraçoğlunun fsh düşürücü kürü falan da vardı. Bitkisel bile olsa kontrolsüz bilinçsiz tüketmemek lazım tabi ki, bir araştır istersen 💕