Bsrkh ne desek boş bence. Çünkü ilk haftalardan beri yanıyordu, 37. Haftadayım hala ne yesem yanıyor. Bazen su içiyorum o bile geri geliyo acı su gibi. Doğurana kadar çaresi yok, ilaç kullanmak istemedim ben. Bir de uyurken çift yastık kullandım bu beni rahatlattı uyurken.