Toprak_hira59 Ecemk66 ben 150 olandan aldim ama yeni dogdugunda kullanilmiyor 30 ml lik olaninida almistim onu kullaniyorum
Melis77 Ecemk66 ben de natural feeling yenidoğan büyük boy olandan aldım ama şimdi de biberonla süt vermeyin kaşık biberonla verin diyolar meme reddi oluyomuş boşu boşuna aldım galiba biberonu siz de almadan önce bi düşünün
[silindi] serpilctn yeni bir serisi çıkmış ucu anne göğsü gibiymiş, natural feeling modeli, onun için aventi solladı diyorlar ama aventin de kolik bebek biberonuna çok iyi diyorlar 🤷🏻♀️
Toprak_hira59 Ecemk66 fazla buyuk demek istedim benim aldigimda chicco naturel feeling 0.6 ay icin ama ictikleri mama 30 ml olduklari icin minik biberonlar daha rahat kullanmak icin