Anne8484 Sezeryan doğum yaptım 3 gün evel.kabiz yapmayacak,gaz yapmayacak ve süt yapacak şekilde beslenmem lazım neler tüketeyim?Hoşaf,tavuk çorbası,petibor,kayisi meyvesuyu,bol su,nescafe,rezene çayı,tarçınlı cay bunlari içiyorum başka neler yapayım?
Fatma29 Anne8484 fazla nescafe içmeme gerek yok canım. Rezene muhakkak iç bulgur pilavı ye ve gaz yapıcı çorbalar hariç diğer tüm çorbalardan iç yani sıvı al. Kuru meyvelerden ye . Aklıma gelenler bunlar