Mihri21_ Mrb decavit kullanan varmı acaba kullanan varsa nasıl içiyonuz çok büyük ben yutamiyorum bile🤷
DogaCanan Mihri21_ 4 e bölüyorum desem😂 ben de hap yatamıyorum. önce 2 ye sonra bir daha 2 ye bölerek içiyorum. Hiçbir zararı yok bölerek içmenin.
Zero0 Aysnbas bende onu kullanıyorum da tek başına kullanamıyorum kokusu çok ağır midemi bulandırıyo.ilk zamanlar içince kusuyordum.sonra nane çiğneyerek falan bastırdım kokusunu.
drytcvkarsln Mihri21_ magnezyum d vitamin kan hapı dışında doktorum vermiyor bana iki gebeliğmdede kullanmadım decavit tarzı