Nazliiiiiii Reglim 2 gün gecti ve beyaz akintim oluyo ara ara ve sağ kasigimda batma çok olmamakla beraber sizce belirti olabilir mi
Nazliiiiiii Lale4444 Bi önceki ay kimyasal gebelik geçirdim ve erken test yapıp yine ayni şeyle karşılaşmak istemiyorum
Zarifhnm1 Nazliiiiiii bak bende senin gibi kimyasal geçirdim kaldığım ay günüm geçince direk doktora gittim kan sulandırıcı yazdı bana
Zarifhnm1 @“Nazliiiiiii”#p1935362 sanırım 32. Haftaya kadar kullancaz onu bir de progestan verdi vajinal kullandım onu test yap istersen güvendiğin bir doktora git bende bir gün geçti test yaptım çıkınca gittim direk
Mihriballim Papatya_5 evet var yeni olsugu için silik ama bı başka bebek isteyen birinin konusuna resmi atmanızda ayrı bı saçmalık.
Nazliiiiiii hunilimom Ay ne kadar güzel ben emin değilim sadece kıvamlı Bi beyaz akintim var ve her zaman olmaz geçen ay ki kimyasal gebelikte de böyle fark etmiştim