Dahliaa Merhaba hanmlr ben en son 29 ekimde regl oldum ve hala regl olmadım gecikmemin 3.6 ve 9. Günü kan verdim testler negatif geç döllenme olabilirmi neden olmadım ☹️
Busrakzlkc Dahliaa bence bi doktora görünün gebelik yoksa başka bişi vardır. Başlığa yazdıgınızz değerde negatif demek zaten
Mihriballim Maalesef sanırım yok epey geçmiş gününüz azda olsa kanda çıkardi rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah
Dahliaa Bu arada normalde 26 kasımda olmam gerekiyordu olmadım ve şu günler kan verdim negatif çıktı yani <2.30 2 aralık 10 aralık 12 aralık
Dahliaa nergis-07 yumurtlama gününe göre değişir canım 13.14 gün testte kanda çıkar bir de regl gecikince işte geç döllenme olursa o biraz geç belli oluyormuş