Dün hastaneye gittim çatı muayenesi oldum açılmam yok çok az sancılarım çıkmıştı nstde ama bugün 30 - 40dkda bir belime ve karnıma sancı geliyor bı 5 - 10dk sancı tutuyor öyle düz duramıyorum oturamiyorum bı yeri tutup eğik durmayincaya kadar ağrısı durmuyor ve sancım geldikçe vajinami ıslak hissediyorum ama hiç birşey yok ne Nisan nede suyum gelmemiş ama sancı tuttuğu gibi idrarım geliyor yalancı sancı mı degil mi çözemedim