Merhaba, ben adet olacağıma yakın da bel ağrısı çok çeken biriydim. Hamile olduğumu öğrenmeden önce de bel ağrım aşırı derece de çok oldu hasta olacağım sandım ama meğer hamileymişim bu ağrılarım hala devam ediyor özellikle sol tarafımda, hiç bu şekilde bel ağrısı çeken oldu mu ilk başlarda normal mi ilaçta kullanamıyorum çok kötü vuruyor ağrısı