Aysegul354 Gelmeye niyetleri yok bunlarin sanırim 😬 38+1 deyiz ne Nişan ne agri ne sizi zorla alicaz bu gidisle 😄
yigitegenin_annesi1 Aysegul354 Aysegul354 38+4 gelen gdien yok ama ve lakin gel gör ki benim bebin karın çevresi geirde kalmiş kaldığı içinde mecbur doğuma alıncam😂haftaya 😍 sıkıysa gelmesin
Dilanalp 38+1 benimde 40 ı bekliyorum normali o çünkü ilk doğumumda bende erken doğuranları görüp neden gelmiyor diyordum tecrübe oldu artık
Aybukee3535 Benimde 38+5 geleceği yok gibi 40ı bekliyorum bakalım gelmezse sezeryana alacak doktorum umarım sorunsuz geçer
Aybukee3535 Aysegul354 Sancım olmazsa denerim çok kötü bi sanciymis dayanilcak gbi deil diolar ama dayanamazsam epidural isterim
yigitegenin_annesi1 Aysegul354 34 haftada kalmiş pazartesi gel eğer aynıysa ilerleme yoksa doğıma alalım seni dedi
Aysegul354 yigitegenin_annesi1 bilgim yok inanin önemli degil dedi die hic onemsemedim ben ama 4 haftayi bilemem tabi bilgim yok