Duyguspmz Kızlar dün tetenoz aşısı oldum bugün kolumda ağrı yorgunluk halsizlik iştahsızlık kemiklerim de ağrıyor hasta gibiyim hafif ateşim de var normal mi sizce böyle belirtiler oluyor mu sizde yan etki oldu mu virüs müyüm acaba yada
CinarlibirTuba Duyguspmz ben ikinci dozunu yaptirdigim zaman hastanelik olmuştum yani en azından ben öyle düşünüyorum çünkü her türlü test yapıldı hiç bir şey çıkmamıştı yüksek ateş halsizlik falan ama tabi o zamanlar korona yoktu aşıdan olduğunu düşündüm doktorlar öyle olmadığını söylese de bişey bulamamislardi bir hafta boyunca yalandan o kadar test ve seruma maruz kaldım dikkat et sende yaşama aynı şeyleri
tubix Duyguspmz aşı belirtileri gibi bunlar bence geçecektir. 1-2 gün bekleyin bence geçmezse doktora bi danışırsınız. Geçmiş olsun 🤗
Duyguspmz CinarlibirTuba teşekkür ederim kötüleşirsem bi giderim hastaneye int baktım yan etkileri böyleymiş ama insan korkuyor işte virüs mü acaba diye
burcuacrr CinarlibirTuba ben de öyle üçüncü doz yapmışlardı bana hastaneye zor attık kendimizi.asla unutmam.cok ağır gelmişti.
CinarlibirTuba Duyguspmz haklısınız korkmakta çünkü icinizde bir can daha taşıyorsunuz çok normal endişeniz çok geçmiş olsun inşallah sadece gelip geçici bir yan etkidir 🤗
Emleyla Bende yaptırmadım die korkuyorum hamile kalmadan önce bı doz vurulmustum gebe kalınca vurulmadim umarım bir sknti olmaz inşallah
Tgcarsln Kaçıncı haftadasınız sanırım ben geç kaldım 22 haftaya girdim bugün bir sorun olur mu acaba pazartesi gideceğim 1 doz vurulacaktım geçen sene vurulduğum için ama inşallah geç kalmamışımdır 😔 geçmiş olsun bu arada biran evvel atlatırsınız inşallah
Duyguspmz Tgcarsln 21 haftadayım bi sorun isterseniz 22 ye kadar oluyor diye biliyorum ama emin değilim teşekkür ederim bu arada 😊
kedivebebekannesi5555 Duyguspmz bende ilk dozu vurundum halsizlik ve kol ağrısı yaptı aşırı derecede, ikincisi geldi geçiyor aşının vurunmaktan kaçınıyorum açıkçası 🙄 tekrar aynı ağrıları çekmek istemiyorum
Duyguspmz kedivebebekannesi5555 Bende öyle şimdi ikinciyi nasıl vurunacağımı düşünüyorum umarım hafif geçer o