g4mze Canım ben tavsiye üzerine almadım bizzat çünkü doktoruma danıştığımda bebeğin kalbini her zaman yakalayamayacağını ve bebek sırtını döndüğü veya uygun pozisyonda olmadığı takdirde kalp atışı alamazsam daha çok evhamlanacağımı söyledi en güzeli sabretmen zaten 5. Aydan itibaren hareketlerini göreceksin hissedeceksin .