Kızlar 31+5 günlük gebeyim, gece yarısı 31+6 olucaz. Bugün çok bir işte yapmadım. Yemek yaptım yanlızca, ama sürekli bel ağrım var. Uzanmakla geçmeyen. Rutin kontrollerimin olduğu hastaneyi aradım acil hekimleri varmış sizce hemen hastaneye gitmelimiyim?