Zaten asiri stresli bir tipim herseyin olurunu olmazini düsünüp düsünüp kendimi strese sokar dururum. Buda öyle birsey sanirim ama asla önüne gecemiyorum. Carsamba dogum yaptim, Bebegim kusar diye onunla yanliz kalmaktan korkuyorum. Kusarken bogazina kacar nefessiz kalir vs diye aklim gidiyor. Sütüm yetmiyor, mama veriyoruz mamayi bile esime verdiriyorum birsey olursa diye.
Defalarca sordum hemsirelere ama yinede icim rahat etmiyor. Yattigi yerde kusarsa ne yapmam gerekiyor, kucakta mama icerken kusar yada ögürmeye baslarsa ne yapmam gerekiyor? Asiri derecede geriliyorum :(