Afk_kms Merhabalar kızlar 37. Haftamdayim hamileliğimin ilk aylarında bu kadar bulantım olmadı mide yanmasi ve bulantım geçmek bilmiyor 😕
Ftsrkn Afk_kms bulantı benim de oluyo sabahları ama mide yanmam olmuyo bende 37 . Haftadaym mide yanmasına sebep olacak şeyleri internettn baktım yemiyorm onları onun faydası oldu sanırım sizde deneyin
Afk_kms Rabiayaman ben artık son haftalardayim doğumu bekliyorum agirlastim üstüne bu bulantı yanma zorluyor beni
deniz1911 Bende 36 haftalık hamileyim bulantım yok ama mide yanma aşırı derecede var ilaç vermişti doktorum ama o bile fayda etmiyor
Afk_kms deniz1911 ilaç kullanmadım ama bu forumda mide yanmasıyla ilgili yazı okudum uyguluyordum iyi geliyordu ancak birde mide bulantısı başladı bende
Bilgeninannesi1 Afk_kms ayyy ay o kadar iyi anlıyorum ki uykumdan uyandırıyor bu durum inşallah Doğumdan sonra geçer
Aslinur Afk_kms benimde 35den sonra inanilmaz arttı yanmalar. Miğdem yandıkça bulantim başladi 37 yim bende artık doğsa diyorum
Afk_kms Aslinur bebek miğdeye baskı yaptığı için yanma oluyormuş karnım düştü doğum yaklaştı neyin yanması bu 🙃
Aslinur Afk_kms aynen benmde düştü perşembe günü belli olcak doğum tarihimiz ben isteğe bağlı seseryan olucagım rabbim saglıkla almayı nasip etsin