Merhabalar bende 4+6 yım sı an goguslerımde yumusama oldu normal mı aceba ılk gebelıgım dusuktu o zaman cok kasık agrım vardı sımdı hıc bı agrım felan yok ama goguslerımde yumusama oldu normal mı aceba pztsı doktora gıdıcem ama korkuyorumu an dusuk mu aceba dıye😞