Sda_brk Mehaba kizlar birşey sormak istiyorum daha adetime 4 gün var gebelik testi yaptım dün ikinci çizgi biraz silik çıktı bugün de gidip kan verdim sonuç 37 çıktı sonucu böyle olup sağlıklı bir gebelik yaşayan var mı?
Muhammedamine Sda_brk hamilesiniz hayırlı olsun bemimki adetten 4 gün önce 22 çıkmıştı 18+4 deyiz . Sağlıklı bir gebelik olup olmadığını birtek Rabbim bilir . Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun
SafiyeAktas Sda_brk canm bn adetime 5 gün kala test yaptım silik ciktiydi adetimi 1 gün gecikince kanka verdim ve değerlerim 700 du suan 31haftalik olduk cok skur ins. Sende hamilesindir 😊
svmeybgl Sda_brk bence de hamilesiniz 💞 biraz sabır bir heyecanlı bekleyişle umarım keseyi bebeği görüp kalp sesini de duyarsınız ☺️
Sda_brk Muhammedamine. Cevap verdiğin için teşekkür ederim canım inşallah ikimizde sağ salim kucagimiza alırız bebeklerimizi 😇
doganursezmag Sda_brk elbette hamilesiniz. Bende 4 gün kala testte çizgi görüp, 3 gün kala kan vermiştim 102 çıkmıştı. 😍